10 September 2010

Anak Susuanku


Tanggal 6.9.2010,keluarga kami menerima org baru...hehe..Kak Yong (birasku) sebelah suami selamat melahirkan baby girl yg comel, seberat 2.8kg.. Ini anak ke-3 mereka... semua perempuan.. best kan...aku kan nak sgt anak pompuan....

Disebabkan k.yong ada sikit msalah nak menyusukan anaknye,aku dengan sukacita menawarkn diri utk menyusukn anaknya... stelah mdpt keizinan drpg suamiku n sokongn ahli keluarga yg lain...

Kali pertama aku susukan Fatihah lepas dia balik ke rumah..aku bg direct.. alhamdulillah,seronok sgt rase... lepas tu hari sterusnya aku bg susu yg dh dipam... 3 botol jgk la...kira dh lbh 5x kenyang...



Nor Nasrin Fatihah bt Mohd Nasir




Bgambor dgn anok baru..hehe...





Fatihah dengan ibunya...Moga Allah murahkan rezeki K.Yong untuk menyusukan Fatihah selama 2 tahun....Amin...





Keluarga Mohd Nasir...
Noraini
Nor Nasrin Aina
Nor Nasrin Iwani
Nor Nasrin Fatihah



No comments:

Post a Comment