16 September 2011

Sepetang di Bukit Lima

Sabtu minggu lepas,ayah bawa kami jalan2 kat Bukit Lima,Sibu,tempat rekreasi jugaklah@ tempat joging, makan angin dll... kesian jugak dengan budak 2 orang ni,asyik duk main dalam pagar rumah jer..


Sebelum pergi,Naufal main2 basikal depan rumah dulu



Buruknyer nangis Fal,ayah simpan basikal dalam bonet kereta


Susun elok2.. tak muat nanti..


Dah sampai..adik dengan bebasnya berjalan sambil dikejar ibu.. :P


Banyak replika2 binatang kat sini


Naufal dengan basikalnya..puas ayah duk ngejor


Adik ngn ibu tengok kolam.. "Ikan Mas" sebut adik..hihi


Tu dia...jalan laju..


atas titi...mana Nizar???


Kat belakang ibu rupanya...


Posing berdua..


Gaya Naufal berbasikal









Main atas tapak menara 


Balik dah,masuk kereta, Naufal meraung-raung tak nak balik..lain kali kita datang lagi yer..


Adik ...adik...

1 comment:

  1. Kak,jauh dari swimming pool kah tempat ni

    ReplyDelete