20 December 2011

Sekolah Kebangsaan Kampung Bari,Sungai Tong

Inilah sekolahku dulu..dari tahun 1990-1995
Sekolah yang kecil,tetapi mempunyai guru2 yang berdedikasi..
Alhamdulillah..aku berjaya menjadi pendidik hasil tunjuk ajar guru2 di sekolah ini dulu..
Jom tengok sekolah yang dah lama ku tinggalkan ni..
Sekarang dah makin maju..ada blog sekolah lagi
Tahun ni UPSR 3 orang jer yang ambik..sikit kan?
ALhamdulillah keputusan yang sangat baik!
Tahniah ku ucapkan kepada semua guru n warga sekolah ini..


Sekolah yang menyimpan banyak kenangan..

Ni kat depan dataran sekolah.

Sepupuku,Abe Rie yang duk bercerita tentang sekolah ni

Tepi tugu sekolah

Kolam ni memang dah ada dulu..tapi tak semeriah dulu..

Ni la antara kelas yang ada..murid sikit sangat..mesti best jadi cikgu kat sini kan?

Makmal ni bangunan baru..dulu belum ada..

Ni kelas tahun 5..murid 2 orang jer..

Kelas Tahun 6..Murid 3 orang

Tempat duduk yang masih ada..dulu ada gambar2..

Kami semua

Adik kenal dengan sekolah lama ibu yer...

Ni kantin sekolah.. Kat sini juga perhimpunan sekolah diadakan..sebab budak tak ramai kan...

Bangunan hadapan..

Buat sekolah tercinta,aku doakan sekolah ini terus mencapai kecemerlangan!
I Love My School


1 comment: