21 January 2012

Buah Hati Ibu Ayah!

Alhamdulillah atas kurniaan nikmatMu ya Allah...
Kami masih diberi nikmat berkeluarga untuk berkasih sayang..
Anak2 dalam keadaan yang sihat,ceria dan kadang2 menaikkan darah ibu juge..hihi

Saje2 nak upload gambar anak2..
Sekarang ni selalu jugak diorang ni gaduh...
Kalau ibu suruh salam,cepat2 adik salam dengan abang Naufal.Stop la sekejap.
Pastu sambung gaduh balik..hemmm biasa la ragam budak2..

Gambar kat kampung,Mak Su belikan aiskrim..

Comotnyer adik..


Suke sangat la Naufal dapat aiskrim kon ni..


Rosak jugak la kereta ayah ni..

Bila time mandi

 Gambar2 dalam kereta masa o.t,w pergi kenduri kawin Cik Ikah kat Penang

Ni kes gaduh la ni..adik je yang kena mengalah..kesian..





Terhibur dengan gelak ketawa kalian..






Ya Allah,semoga senyuman mereka berdua akan sentiasa bersemadi dalam hati ini..
Syukur atas nikmatMu yang tak terhingga ini...
Semoga mereka sentiasa di bawah lindungan kasih sayangMu,,AMin....

1 comment:

  1. tengok gelagat anak2 hilang penat seharian kan?

    ReplyDelete