01 February 2011

Pum oh pum...

Alkisahnya,lepas rumah aku dipecah masuk ari tu,dengan pum aku sekali dibawak lari.. gila betul pencuri tu.. seminggu aku pum guna tangan jer..kaedah marmet plak...tapi penat jgk guna tangan..huhu...

Lepas tu aku order pum manual jenama SafetyPlus...harap2 ok la... functionnye same jer mcm pum aku yang dulu..tapi murah sket la sbb aku beli set dgn beg skali dlm RM160 jer.. berbanding pum yang dulu,RM199,pum sahaja,,,

Nak jadi cerita,pakai 2hari jer,besi yang tmpat tekan tu PATAH...malangnyer nasibku...huhu...

Skarang ni aku xda idea dah,,,nak beli baru lagi ker? atau pakai tangan jer ke? Aku ade SATU tahun lagi nak susukan NIzar...berjaya ke tidak xtau la.. stok susu pun dah makin menyusut...HUHUHUHU...





Ini la pum nyer..yang patah tu bahagian besi tempat tekan..sekarang ni aku tgh tggu supplier die antar yang baru..hrp2 dapat la...


Ini satu set aku beli,,,



No comments:

Post a Comment