28 February 2011

MC!




Hari ini,aku x pegi sekolah... tekak loya+mual..tak tau la nape...dari malam tadi lepas makan mee goreng rumah kak Ummu,,,kenyang sangat ker....tak tau la...

Pagi tadi,bangun tdo,sambil siap2 sarapan Naufal,terus muntah...badan terus lembik... so tak pegi sekolah...lagipun Nizar badan panas jugak... Ari ni Naufal dengan Ayah je gi sekolah....

Kul 11.30 en suami balik rumah,ambil aku n Nizar nak p klinik...sebelum tu,pegi ambik Naufal kat Tadika Didik Ria...HMMMMM....tdo rupanyer anakku ni kat sekolah...huhu...Naufal...Naufal.....

Pegi time t/hari...klinik semua rehat..so kami pulg rumah dulu...

Nizar n ayah tdo,aku kemas2 rumah...cuti 2hari pun bukan sempat nk mop lantai... lepas Asar baru kami p klinik...

Klinik Yek masih buka..so kami trus masuk...ramai jgk la pesakit,lame jgk mnunggu...

Bila turn aku,pmbantu doc tu ambil tekanan darah n tnya last period..aku jwb la 24/4/2010..
tkejut dia...dia kira la ngn jari die..trus aku jawab, 'dah 10 bulan saya tak period"...
saya full breastfeeding,sbb tu period tak teratur...

Bila masuk jmpe doc,die tanye,awak pregnant ke? aku jwab,tak tahu..die pun suruh wat pregnant test ..

Bile dah test.......




-ve.........

huh..lega jgk sbenarnye...sbb rase blum bsedia nk pregnnt lagi..biarlah Nizar cukup mnyusu 2tahun...

Terbang si kertas RM35....huhu

No comments:

Post a Comment