26 November 2011

Sana Sini Kenduri

Musim2 cuti sekolah ni,ramai betul orang mendirikan masjid..Termasuk juga beberapa orang kawan saya yang satu sekolah.
Jom intai2 kat kawin diorang ni...bukan pe,sebab tahun ni banyak dapat kad kawin serentak,senang buat entry sekali..hehe..


1.Quistina Thomas & Samsi Baharin
Sibu,Sarawak




Alhamdulillah,saya sempat hadir kenduri Qis sebab masa ni masih di Sibu..
Semoga perkahwinan Qis dan suami berkekalan hingga anak cucu...amin...

DoorGift sempena perkahwinan Qis

Sweet sangat! TQ Qis & family...



2. Maslyn Bt Abdul Rahim & Faizam B.Awang
Sibu,Sarawak



Gambar ni masa diorang nikah bulan Jun lalu..

Ini gambar saya pegi rumah Lyn sebelum saya pulang semenanjung sebab tak dapat hadir kenduri dia. So antar hadiah jer..


3.Mohd Nasruddin Abdullah & Siti Nor Azlina Bt Osman
Pasir Putih,Kelantan

Pengantin lelaki ni,Din satu sekolah mengajar dengan saya di SK Abang Ali..


Ada rezki sampai Din yer..sebab belum pasti lagi bila nak balik Terangganu..

4.Nuratiqah Bt Mohd Said & Muhd Yusuf  B.Abdullah
Seberang Perai Utara,Pulau Pinang


Ini jempuatan dari rakan sekerja jugak,,tapi pangkat adik la sebab dia masih praktikum j-QAF.


InsyaAllah tak ada aral melintang,kami sampai yer (Cik Ikah)....

Buat semua kawan2..saya panjatkan doa ini:

barakah3.jpg
(Semoga Allah memberkati kamu dan melimpahkan berkat kepada kamu dan menghimpunkan kedua kamu di dalam kebaikkan.)

No comments:

Post a Comment