04 March 2011

Pam baru!


Alhamdulillah,hari ni aku terima pam baru lepas dah buat pembelian hari rabu lepas... memandangkan pam yang hari tu patah lagi,aku dah serik....huhu....
Inilah nasib pakai pam murah kot...tapi aku tak salahkan pam tu..mybe tak serasi dgnku kot...

Kali ni aku beli brand MEDELA....pam yang jadi angan2 dulu...tapi kali ni baru dapat beli.. kalau nak kira harga,same je dengan pam pertama dulu,AVENT,,,tapi pam Medela ni ku rasa best lagi...macam baby hisap jer rasa...

MAsa rehat tadi,aku pakai 1st time...Alhamdulillah dapat 5oz...ok la tu...lagipun sekaramg ni mood nak mengepam down skit,sejak pum yang hari tu patah,,,,lepas ni harap2 semangat semakin membara untuk mengumpul semula stok EBM...InsyAllah...

Ini dia pum nyer..tapi gambar ku ambil dari cik google....hihi...aku beli pam ni ari sini... memang murah dari kedai online lain....


Ini lah dia....





Simple pump...






Ni gambar pump AVENT dulu...huhu...kenangan....




No comments:

Post a Comment