27 August 2010

Hasil Perahan d bulan Ramadan


Alhamdulillah ....hari ni dah 6bln 21 hari aku menyusukan anak keduaku Muhammand Nizar dengan susu badanku sendiri... Syukur atas nikmat Allah yang tak terhingga ini..

Rutin harianku,aku akan mengepam sekurang-kurangnya 3 kali sehari...
-pagi (sblum turun sek), kalau sempat la...
-pastu di sek pkul 10 pg,(waktu rehat),
-tghari (pkul 1),
-ptg pkul 4 (kalau blik petang )
-malam kalau nizar kurg menyusu(biasenye aku direct feeding je)

Bulan puasa ni,alhamdulillah,hasil perahanku tidak merudum...masih seperti hari2 biase... ini kerana aku ade mengamalkan makan vitamin shaklee yang aku beli secara online di sini.


Ini hasil tenusu untuk hari ini....



Ini yang aku pam pkul 2 tadi di rumah....







Ini hasil perahan di sekolah tadi pkul 1o.... 7oz..alhamdulillah.


No comments:

Post a Comment