08 August 2010

sarikei...


semalam kami pergi Sarikei... Sarikei ni satu bhgian dlm negri Sarawak... kami btolak jam 11.30pg lepas aku abis Kem literasi Al-Quran kt sekolah... Pjalanan dari Sibu ke Sarikei lebih kurang dlm 1 jam lebih sket.. Kebetulan suamiku ade janji nk jumpe someone yg nak beli lens kamera die... Jadi alang2 p sana,kami jalan2 sat...


Sebenarnya hari kami p ni ada Pesta Nanas kat Sarikei ni..tapi memandangkan Naufal yg tak pandai diam,xdapat la kami p pesta tu.. Lgpun x tau sgt jalan kat sini... Round2 kami singgah tepi sungai je... ade orang main moto air.. naufal pun leh tergedik2 main kt playgrond yg skangkang kera tu....




Naufal yang xpandai diam...



Nak bgambar 1 family pun susah..huhu






seronok sgt bleh main.....







o.t.w balik sibu... singgah beli buah2 sket....




video

No comments:

Post a Comment