10 August 2010

Pelancaran Bulan Kemerdekaan



Petang tadi stat jam 3p.m, sek ku ade xtvt Pelancaran Bulan Kemerdekaan kat padang sekolah. Siap2 jemput YB lg... ini antara pic yg aku sempt snap..




Sblum bmula...rakan2 sjawat, dr kiri Kak Ni,Kak Nor,Kak Minah






Budak2 suke la mende2 gini....






Santai....aku,kak ni,maziah,Hafiz,Yazid






Sian kat budk2 ni....panas oooo....





Lafaz Ikrar n laungan Merdeka oleh adik Irfan






Bacaan sajak dari Joanna,guru praktikum...





Macm cacing kepanasan dah semua...huhu




Lepas abis perasmian,ade perlawanan persahabatan bola jaring antara cikgu ngan PIBG sek.. aku pun TERsenarai jgk...dah brp taun xpegang bola ni...dah la diorg bg aku jd GS(goal shooter).
teruk tul...





sblum game bmula..





di mana aku????..asyik kena kepung ngn GK je..tension aku,,,





tu die....tgk la saiz die ngn aku....penat lari2...tp best main...



Penghujungnye...team aku menang 6-5...hehe..aku shoot 1 je...yg slebihnye org lain....
Badan dah penat ni...(time menaip ni)

inilah hasilnya...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

haha...medal yg hidup segan..............



2 comments: